FAQ for standholdere

Hvornår skal jeg betale?


Tålmodighed og ro på...


I første omgang skal du ikke betale noget som helst - heller ikke når du tilmelder dig. Tilmeldingen er dog bindende i det øjeblik, hvor du får tildelt en plads.

Det er først, når du har fået tildelt en stand, at betalingen skal falde. 

Trin 1 - Tilmeldingen 

Du tilmelder dig via linket i invitationen, og tilkendegiver dermed hvad du gerne vil byde ind med på messen. Tilmeldingen er et udtryk for, at du ønsker en stand på messen. Det koster ikke noget at tilmelde dig, og tilmeldingen er bindende i det øjeblik, hvor du får tildelt en plads (se trin 2)


Trin 2 - Udvælgelsen og tildeling

Eventmanagerne gennemgår tilmeldingerne, og udvælger hvilke standholdere, der bliver plads til på messen, og opretter evt. venteliste. Pladserne fordeles for at skabe bedst muligt flow for gæsterne. Samtidig fordeles foredragstider. Du får besked om, at du har fået en stand - HURRA!


Trin 3 - Betaling

Samtidig med din tildelingsmail får du tilsendt en faktura. Det er sædvanligvis ca. 3 måneder inden messen, at betalingen skal falde. Hvis din betaling ikke er indgået ved betalingsfristens udløb risikerer du, at din stand bortfalder.  Det er altså vigtigt, at du er hurtig på knapperne med at få betalingen på plads, og overholde betalingsfristen. Manglende betaling ikke er gyldigt afbud.


Trin 4 - Deltagelse på messen

Du er nu officielt standholder på Hjertemesse - og vi GLÆDER os til at have dig med på holdet!