FAQ for standholdere


Jeg må melde afbud...

Hvad gør jeg nu?


Vi gør et stort arbejde for at udvælge de helt rigtige standholdere til vores messe, så hvis du er så uheldig at måtte melde afbud, så kontakt straks dine eventmanagere, og så tager vi et kig på hvad vi kan gøre.


Du kan ikke bare selv afsætte standen til en anden. Der er sandsynligvis en venteliste af standholdere, som der står på spring for at komme med på messe. Du er naturligvis velkommen til at tippe både din kollega om messen, og eventmanagerne om at du kender en, der kan være interesseret i at overtage, men vi kan ikke garantere at din kollega kan overtage din stand.


Tilmeldingen er bindende i det øjeblik, hvor du bliver tildelt en stand. Det betyder, at når du tilmelder dig, så forpligter du dig til at betale for standen, også selvom du efterfølgende skulle være nødsaget til at melde afbud. Hvis det lykkes - eventmanagerne at afsætte din stand til anden side, så vil du få din standleje retur fratrukket et administrationsgebyr på 500,- kr.


Kontakt eventmanagerne hurtigst muligt, hvis du må melde afbud!