FAQ for standholdere

Sådan får du en stand hos os


Du vil selvfølgelig gerne kende proceduren for at komme på stand hos os, og her gennemgår vi de 6 trin for dig:

Trin 1

Nyhedsbrevet, der sikrer dig en invitation

Du tilmelder dig vores særlige nyhedsbrev for standholdere, og dermed kommer på maillisten, når invitationer til kommende messe udsendes.


Trin 2

Invitationen lander i din mailboks

Der udsendes invitationer til den kommende messe med masser af informationer om priser, størrelser på stand, tidspunkter og meget mere. Når du har besluttet dig for at du helt sikkert skal med på denne oplevelse, så finder du også et tilmeldingslink i invitationen


Trin 3

Tilmeldingen 

Du tilmelder dig via linket i invitationen, og tilkendegiver dermed hvad du gerne vil byde ind med på messen. Tilmeldingen er et udtryk for, at du ønsker en stand på messen. Det koster ikke noget at tilmelde dig, og tilmeldingen er bindende i det øjeblik, hvor du får tildelt en plads (se trin 4/5)


Trin 4

Udvælgelsen

Eventmanagerne gennemgår tilmeldingerne, og udvælger hvilke standholdere, der bliver plads til på messen, og opretter evt. venteliste. Pladserne fordeles for at skabe bedst muligt flow for gæsterne. Samtidig fordeles foredragstider.


Trin 4

Tildeling og betaling

Du får besked om, at du har fået en stand - HURRA! Samtidig får du et betalingslink, som du betaler online.


Trin 5

Deltagelse på messen

Du er nu officielt standholder på Hjertemesse